- Meddelanden
- 416
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 167
Okej, många förfrågningar?Jag. 5000 . Har en treskedom i min uc
Okej, många förfrågningar?Jag. 5000 . Har en treskedom i min uc
Sökte du högre och fick beviljat lägre belopp?Jag vart beviljad 25k med två anmärkningar,
Löste de lånet efter 2 månader och fick 67 tusen beviljat dock utan anmärkningar då dom äntligen försvunnit.
På uc ja! Men inte på bisnode/ creditsafe. Vet inte vilken dom använderOkej, många förfrågningar?
Nä jag sökte 25 och fick de, dom tar bisnode. Hade usla förutsättningar där och många förfrågningar, men jag har hög lön så de var nog räddningen. Du får ansluta ditt bankkonto i slutet på ansökan där gör dom en kalkyl på hur mycket du har kvar varje månad så de gäller att få högt där. Men de är bara prova söka 20-25 de gick ju för mig.Sökte du högre och fick beviljat lägre belopp?
Prova söka bara, de påverkar ändå inte uc så vem bryr sig. Kan vara lite strul med att ansöka men helt plötsligt får du ett Mail att det är godkänt och pengarna kommer samma dag.Någon som kan logga in på deras hemsida nu?
Nej men ta bisnode och dem registrera ansökningar medProva söka bara, de påverkar ändå inte uc så vem bryr sig. Kan vara lite strul med att ansöka men helt plötsligt får du ett Mail att det är godkänt och pengarna kommer samma dag.
Ja men inte uc. Creditstar är inte svår direkt. Måste haft 20 förfrågningar på bisnode. Fick 25k ändå med två anmärkningar.Nej men ta bisnode och dem registrera ansökningar med
Nej men vill kanske inte ha så många FF på binode heller då creditstar förmodligen är ett av dem sämsta alternativen så kanske bättre att spara på ff till ngt bättre om lån måste tasJa men inte uc. Creditstar är inte svår direkt. Måste haft 20 förfrågningar på bisnode. Fick 25k ändå med två anmärkningar.