Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar aktiva igen

Sökte du högre och fick beviljat lägre belopp?
Nä jag sökte 25 och fick de, dom tar bisnode. Hade usla förutsättningar där och många förfrågningar, men jag har hög lön så de var nog räddningen. Du får ansluta ditt bankkonto i slutet på ansökan där gör dom en kalkyl på hur mycket du har kvar varje månad så de gäller att få högt där. Men de är bara prova söka 20-25 de gick ju för mig.

Hur "dålig" bisnode har ni haft som blivit beviljade här? Sökte ni högre belopp och fick beviljat lägre?

Någon som kan logga in på deras hemsida nu?
Prova söka bara, de påverkar ändå inte uc så vem bryr sig. Kan vara lite strul med att ansöka men helt plötsligt får du ett Mail att det är godkänt och pengarna kommer samma dag.

Prova söka bara, de påverkar ändå inte uc så vem bryr sig. Kan vara lite strul med att ansöka men helt plötsligt får du ett Mail att det är godkänt och pengarna kommer samma dag.
Nej men ta bisnode och dem registrera ansökningar med

Ja men inte uc. Creditstar är inte svår direkt. Måste haft 20 förfrågningar på bisnode. Fick 25k ändå med två anmärkningar.
Nej men vill kanske inte ha så många FF på binode heller då creditstar förmodligen är ett av dem sämsta alternativen så kanske bättre att spara på ff till ngt bättre om lån måste tas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp