- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Har dom redanHappyCash
Har dom redanHappyCash
Du har helt rätt jag skrev fel förut helt enkelt sorry !Kör inte dom bisnode?
Ja fairlo är bra. Dock har jag dom och höjde förra månaden. Ska betala in månadsbeloppet inatt via autogiro och hoppas på höjning imorrnOm du inte har något att förlora, testa Fairlo igen. Blev godkänd där på maxbelopp igår trots katastrof Bisnode, ingen garanti men om man inte sparar upp betyget för något speciellt kan det kanske vara värt chansen.
Vad hade du i bisnode ? För jag har 3 och sökt hos dom ett par gånger senare året men blir ju aldrig godkänd .Om du inte har något att förlora, testa Fairlo igen. Blev godkänd där på maxbelopp igår trots katastrof Bisnode, ingen garanti men om man inte sparar upp betyget för något speciellt kan det kanske vara värt chansen.
Skriv hög inkomst samt låg hyra samt inga lån så borde de gå. Jag fixk med massa anmärkningar de är nog de lättaste att få hos så borde ju verkligen gå. Jag fick med en 1a på bisnodeVad hade du i bisnode ? För jag har 3 och sökt hos dom ett par gånger senare året men blir ju aldrig godkänd .
Det hjälper inte. Har man dålig score blir man ju automatiskt nekadSkriv hög inkomst samt låg hyra samt inga lån så borde de gå. Jag fixk med massa anmärkningar de är nog de lättaste att få hos så borde ju verkligen gå. Jag fick med en 1a på bisnode
Det hjälper inte. Har man dålig score blir man ju automatiskt nekad
).Konstigt att vi som har 1a och kass score och allt blivit godkända?Det hjälper inte. Har man dålig score blir man ju automatiskt nekad