- Meddelanden
- 1 725
- Mottagna reaktioner
- 487
- Poäng
- 587
Hur länge har du varit avstängd där? Och har de sagt att du är avstängd 1 år till?Avstängd där med 1 år till![]()
Hur länge har du varit avstängd där? Och har de sagt att du är avstängd 1 år till?Avstängd där med 1 år till![]()
2 år, man blir avstängd 3 år om man hamnat hos inkasso.Hur länge har du varit avstängd där? Och har de sagt att du är avstängd 1 år till?
Alla har olika verkar det som. Jag har en permanent spärr som ingen vet hur den har kommit till och Loanstep vägrar ta bort den.2 år, man blir avstängd 3 år om man hamnat hos inkasso.
FörvirrandeAlla har olika verkar det som. Jag har en permanent spärr som ingen vet hur den har kommit till och Loanstep vägrar ta bort den.
Jag hörde att man blev avstängd 6 månader efter inkasso är full betalt? Konstigt att de inte har samma för alla2 år, man blir avstängd 3 år om man hamnat hos inkasso.
Lika bra ändå att man är avstängd, så man inte tar mer dyra lån.Jag hörde att man blev avstängd 6 månader efter inkasso är full betalt? Konstigt att de inte har samma för alla