Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credigo.se, någon som ansökt?

Ja, dom ringer dig och ställer frågor.

Fick avslag då jag har 8000kr hos easy, vet inte varför har 2 olika sidor
När de i grunden är samma, många som gör så , typ riscum/okmoney - extrakredit/kortlån med flera.

Man kan ha hos båda. Punkt slut.

Såhär är det

Nu har jag pratat med Credigos kundtjänst. Det är såhär det ligger till. Man kan ha lån hos både Easycredit.se och Credigo.se samtidigt. Dock så kan man inte ha ett lån som gått till inkasso hos någon av dem och få ett nytt lån beviljat.

Tyder på att de är seriösa tycker jag.

Fick det här svaret av kundtjänst ang. inkasso.

Det är möjligt att ta ett lån hos oss ifall du har betalat efter inkasso och inte har någon betalningsanmärkning. Gör du en låneansökan kommer systemet berätta ifall du kan ta det beloppet du ansöker om alternativt föreslå ett lägre belopp

Jag har lån hos Easycredit, sökte på Credigo och det var inga konstigheter blev beviljad! så man kan utan konstigheter ha hos båda företagen.

Jag har lån hos Easycredit, sökte på Credigo och det var inga konstigheter blev beviljad! så man kan utan konstigheter ha hos båda företagen.

Jag fick avslag :-( Har lånat maxbelopp på 10000:- av EasyC flera gånger och har alltid betalat tillbaks i tid innan förfallodagarna, har aldrig gått till inkasso. Konstigt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp