Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Credigo & Easycredit ny tjänst

Det stämmer. Både EasyCredit och Credigo är samma som Credway. Har också lånat där flertal gånger innan. Nu det senaste har jag dock blivit nekad från EC och Credigo (trots att min ekonomi är bättre nu än tidigare när jag blivit beviljad), så antar att det är nya regler/villkor.

Exakt samma som jag.
Jag har 97 av 100 på Creditsafe och bara en anmärkning. Den går dessutom ut om 2-3 månader.

Exakt samma som jag.
Jag har 97 av 100 på Creditsafe och bara en anmärkning. Den går dessutom ut om 2-3 månader.
Men vad konstigt! Då måste det ju vara anmärkningen då? Jag har 39/100, så jag va bombsäker på att det var därför, men de lär de ju inte vara då?

Ja.
Jag tror faktiskt det är det.
Chattar med dom nu och jag tror såväl Easycredit som Credigo och Credway kör samma.
Har du en enda anmärkning som är finansrelaterad typ Intrum,Arvato,Gothia,CSN och dylikt så är det big nono.
Däremot har du 5 parkeringsböter eller TV-avgifter är det OK.

Ja.
Jag tror faktiskt det är det.
Chattar med dom nu och jag tror såväl Easycredit som Credigo och Credway kör samma.
Har du en enda anmärkning som är finansrelaterad typ Intrum,Arvato,Gothia,CSN och dylikt så är det big nono.
Däremot har du 5 parkeringsböter eller TV-avgifter är det OK.
Jag har två anmärkningar och en av dom är CSN. :/ Återkom gärna med vad dom säger. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp