Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credigo börja rapportera in till uc efter den 16 mars.

Uppdateringen sker ju mellan 15-20 varje månad. Ibland är det ju det senare datum. Inte jättekonstigt :)

Vilka hundar att de måste börja rapportera, när jag tog lån från credigo signerade jag om en creditsafe ansökan, har inte skrivit under något som har med uc o göra

De har säkert rapporterat, tror det är uc som är sega...

Hoppas på att Corona gjort att dom inte rapporterat. Prioriterat annat. Blir det nästa månad hinner jag avsluta skiten.

Ingen uppdatering än väl?
Imorgon vet vi!

Inte enligt credigo och easycredit då va det på dagen den 16e mars. Så tycker det är lustigt.
Uppdatering! Ingen Credigo bara Credway!
Tror inte Credigo vet hur det fungerar kanske med UC. Dem rapporterar från 16 mars och tror att det kommer in på en gång kanske men i själva verket syns det inte förrän 15-20 April.
Bara min gissning

Plus Credigo kan inte uppdateras/komma till UC 16 mars om inte UC har gjort sin månadsuppdatering men iaf Credigo syns ej för mig då dem har gjort uppdateringen nu idag (för mig)

Uppdatering! Ingen Credigo bara Credway!
Tror inte Credigo vet hur det fungerar kanske med UC. Dem rapporterar från 16 mars och tror att det kommer in på en gång kanske men i själva verket syns det inte förrän 15-20 April.
Bara min gissning

Plus Credigo kan inte uppdateras/komma till UC 16 mars om inte UC har gjort sin månadsuppdatering men iaf Credigo syns ej för mig då dem har gjort uppdateringen nu idag (för mig)

Det jag trott hela tiden..

Hur fort skickar dessa till inkasso? Är det 3 sena betalningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp