Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi

Är det ngn som kunnat ta ut pengar på credifi på sista tiden? Jag kan inte ens ta
Ut 1000kr trots tillgänglig kredit
Hoppas dom lägger ner faktiskt

Är det ngn som kunnat ta ut från denna aktör på sista tiden? Jag har en tillgänglig kredit på 30000kr mengår inte ens ta ut 1000kr... Lika bra egentligen

Är ganska säker att de är på väg mot konkurs. Bara se deras årsbokslut så är det inte mkt att fundera över. Inget bolag överlever en sådan blödning.

Är ganska säker att de är på väg mot konkurs. Bara se deras årsbokslut så är det inte mkt att fundera över. Inget bolag överlever en sådan blödning.
Bra för andra för sent för mig.

De jag undrar är om ngn lyckats ta ut ngt från sin kredit där eller fått ngn ny kredit

Vilket bolag tittar du på då?

Tyvärr så gör dom rätt bra vinst:
alla varumärken inräknade.

Dom lär fortsätta så länge dom kan.

53 mille vinst sist.

Någon som kunnat ta ut sista tiden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp