Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi utbetalning helg, belopp reserverat hos banken

Ja, de står att de gör utbetalningar dygnet runt vilket verkar stämma. Men när jag ansöker så godkäns lånet och lånet betalas ut till mitt swedbank konto men jag kommer inte åt dom förrän nästkommande vardag? Det står som reserverat belopp när jag loggar in på banken och kollar saldot. Ska det vara så? Är det så för er? Om inte, berätta vilken bank ni har och får tillgång till pengarna direkt.

Ja, de står att de gör utbetalningar dygnet runt vilket verkar stämma. Men när jag ansöker så godkäns lånet och lånet betalas ut till mitt swedbank konto men jag kommer inte åt dom förrän nästkommande vardag? Det står som reserverat belopp när jag loggar in på banken och kollar saldot. Ska det vara så? Är det så för er? Om inte, berätta vilken bank ni har och får tillgång till pengarna direkt.
Det har hänt mig med. Ett vänligt råd, använd ångerrätten och betala tillbaka. Luma finans är bland dom värsta som finns på hela lånemarknaden. Ett litet lån kan snabbt bli stort, dyrt och väldigt svårt att bli av med.

Var länge sedan jag använde. Men minns att det betalades ut nästan direkt. Ibland några timmars fördröjning. Vissa gånger kom pengarna dagen efter(vardag).
Jag har Nordea.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp