Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi ny tjänst

För mig syntes det alltid inom 24h.
Kunde öka från 8k till 30k förra gången.

För mig syntes det alltid inom 24h.
Kunde öka från 8k till 30k förra gången.
Funderar på att slutbetala mitt befintliga lån på 7000kr, för att chansa på höjning. Körd om det inte går. Vad tror ni om mina chanser? Har varit sen max 1-3 dagar och aldrig haft lån hos Lumify.

Måste fan ringa dessa, fick 5k utbetalt och på mina sidor står att jag ska återbetala 10k, har bara haft lånet i en månad. Stod total summa att återbetala typ 5995 kr när jag sökte.

Är man alltid garanterad höjning? Vad tror ni jag blir erbjuden om jag betalar in 7k? Inget inkasso eller sen.

Är man alltid garanterad höjning? Vad tror ni jag blir erbjuden om jag betalar in 7k? Inget inkasso eller sen.
Jag fick höjning när jag testade förra gången, haft samma tanke som dig men tvekar om jag vågar.

Fick Mail av Credifi nu, ett inkasso krav. Ingen avbetalningsplan får jag. Har dom inget inkasso bolag utan sköter de sjölv via en enkel inkassokravs lapp? Verkar inte så seriöst
Är 20 dagar sen med betalning

Jag fick höjning när jag testade förra gången, haft samma tanke som dig men tvekar om jag vågar.
Betalade in hela summan på 30k idag. Tog någon timme sen var betalningen bokad. Loggade in och kollade nu och får ta nytt lån på max 26k, vilket är mindre än sist. Så vet inte hur de tänker. Har dock 41k på Lumify som jag inte betalat än, kanske det som drog ner summan på Credifi nu.

Fick Mail av Credifi nu, ett inkasso krav. Ingen avbetalningsplan får jag. Har dom inget inkasso bolag utan sköter de sjölv via en enkel inkassokravs lapp? Verkar inte så seriöst
Är 20 dagar sen med betalning
Oj, får man inkassokrav på en gång?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp