Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi ny tjänst

Låna inte hos dessa skojare. Har ni ett normalt jobb. hyra och räkningar så blir det sjukt svårt att betala tillbaka om ni tar ett lån på 15 000 +
Andra att föredra:
Fairlo
loanstep
happycash

Dom ända billiga snabblånen!
Helst skit i att låna.

Jag har varit i den onda cirkeln, men har bestämt mig för att ta tag i mig själv nu.
Har lyckligtvis en lön över medel, så jag kommer klara mig.

Lumify, samt detta företag kommer bara ge er mer ångest över ekonomin! Det är inte värt det!

Stressad ekonomi är inte kul, och man har ständigt ångest.

Försök att klara månaden utan att låna, så kommer det sakta bli bättre! Man får lida lite ett tag, men det får man ta.
jag lovar att de sjuka avgifterna de tar kommer bli olagliga till slut.

Detta är verkligen ett företag som göder sig på andras missär.
"Normala" personer hade aldrig tagit ett lån här, utan dom riktar sig helt klart till dom som redan har det knapert.
Äckligt!

Senast ändrad:
Sen att de ringer från 20 olika nummer 5 gånger i timmen från 7 på morgonen till 7 på kvällen när man är lite sen är också vidrigt

Var 1 vecka sen med att betala in förlängning på lånet. Betalade in lägsta summan igår (innan förfallodatum). Kunde inte ta ut pengarna som man kunde göra förr med lumify. Verkar som de har tuffat till sig

Bilagor

• 17A659F3-D62E-47E8-855C-B51BDE8A4EDC.png
    17A659F3-D62E-47E8-855C-B51BDE8A4EDC.png
    892 KB · Visningar: 188
126% i effektiv ränta är rena rånet, borde vara olagligt med dessa avgifter. Undrar vad dröjmålsräntan landar på

Någon som har koll om man måste betala av lånet på 6 månader eller kan lägga det på ex 12 månader? Står ingenting på deras hemsida om hur många månader man lägger lånet på?

De går, men var uppmärksam de beloppet som står när du ansöker är ENDAST första betalning sedan blir de dyrare… nästan dubbla

Okej men vad kan man välja återbetalningstid? Står ingenting om det på hemsidan någonstans. Står bara ett exempel längst ner och det är 6 månader.

Så som jag uppfattade det så betalar man förlängningsavgiften första månaden (30 dagarslån). Därefter löper lånet på en 6 månaders avbetalningsplan. Det sjuka är att avgiften för förlängning verkar vara 685 kr i en ny avgift och räntan som vanligt på de.

Blir enorma summor på ett så litet lån, sade upp både mitt credifi och lumify idag. Glad att jag faktiskt gjorde det så jag slapp 3200 kr totalt i avgifter o ränta första fkn månaden. på ett 8tkr lån! Helt sjukt....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp