Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi ny tjänst

Så ni blir beviljade trots att ni får avslag? Logiskt :D
Intressant hur många av dessa ärenden som sen hamnar hos @Lasseman.
Bara 2000:-. Och man kommer till 100% få en faktura om 30 dagar. Många som sökt 40-50.000 fick avslag men på något mystiskt sätt fått en kredit på 2000:- med 600 i ränta. Antar att man kan höja
Krediten om man sköter betalningen så inte säkert det blir så många till KFM……. Än…. ;-)

Bara 2000:-. Och man kommer till 100% få en faktura om 30 dagar. Många som sökt 40-50.000 fick avslag men på något mystiskt sätt fått en kredit på 2000:- med 600 i ränta. Antar att man kan höja
Krediten om man sköter betalningen så inte säkert det blir så många till KFM……. Än…. ;-)
Jag har redan dubblat mina 2000 i ett dart Vm spel
Så ska slänga tillbaks och invänta nästa steg de gör.

Så ni blir beviljade trots att ni får avslag? Logiskt :D
Intressant hur många av dessa ärenden som sen hamnar hos @Lasseman.
Inte så många...liksom 2000 vi pratar om + ränta och avgifter då. Inga miljonbelopp, hade varit en annan sak om alla blivit beviljade 50 papp, men förstår att du skämtar :)

Den här typen av lån är smuts i mina ögon och givetvis bidrar det till att skuldsätta människor. Även om majoriteten sköter sina betalningar leder till, precis som du skriver, till erbjudanden av höjning av krediten och så är cirkusen igång med slutdestination Kronkalle. För en del. Inte för alla förstås.

Den här typen av lån är smuts i mina ögon och givetvis bidrar det till att skuldsätta människor. Även om majoriteten sköter sina betalningar leder till, precis som du skriver, till erbjudanden av höjning av krediten och så är cirkusen igång med slutdestination Kronkalle. För en del. Inte för alla förstås.
Absolut håller med i allt. Dock anser jag att det finns ett MEN (och nej jag försvarar absolut aldrig någonsin ett företag som Luma Finans exempelvis).......men man har ju sitt egna ansvar också. Ingen annan sätter ju sig själv i skiten än en själv 90 gånger av 100..
Jag kan absolut klaga på företagen det vet ni ju alla, däremot har man ju själv det största ansvaret att kanske inte låna om man anser att företaget blåser en. Annars är jag helt med dig! Sjuka avgifter osv....att det ens är lagligt haha...

Jag har redan dubblat mina 2000 i ett dart Vm spel
Så ska slänga tillbaks och invänta nästa steg de gör.

Hur mycket fick du betala tillbaka till Credifi 2000 + 600 eller blev räntan mindre nu när du betalade tillbaka direkt?

Hur mycket fick du betala tillbaka till Credifi 2000 + 600 eller blev räntan mindre nu när du betalade tillbaka direkt?
Räntan blev 420 men blev nekad när jag skulle göra samma igen. De är för roliga. Men men jag fick mitt att dubblas.

Räntan blev 420 men blev nekad när jag skulle göra samma igen. De är för roliga. Men men jag fick mitt att dubblas.

Så du fick låna 2000 - betalade tillbaka dessa 2000 men sen fick du inte låna igen?
Verkar lite märkliga som Lumify...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp