Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Credento-sista påminnelse

Hej.
Ha idag en skuld hos Credento på 30tkr. Kunde inte betala 2 sista fakturor. Tyvärr ha så mycket andra lån. Så Jag fick inte ihop pengar senaste 2 månader. Jag ville gärna att Credento gå till inkasso men är jätte rädd för att få en anmärkning. Någon som ha haft liknande? Är det 100% att de registrera missbruk hos Uc?

Hej.
Ha idag en skuld hos Credento på 30tkr. Kunde inte betala 2 sista fakturor. Tyvärr ha så mycket andra lån. Så Jag fick inte ihop pengar senaste 2 månader. Jag ville gärna att Credento gå till inkasso men är jätte rädd för att få en anmärkning. Någon som ha haft liknande? Är det 100% att de registrera missbruk hos Uc?
Hej, hur gick det? Hur mycket behövde du betala in för att slippa inkasso? Och blev det missbrukad när det gick vidare

Blir missbrukad kredit, om dom inte ändrat sista året. Man kan ligga efter 2 månader men tredje månaden måste minst ett månadsbelopp komma in.

Blir missbrukad kredit, om dom inte ändrat sista året. Man kan ligga efter 2 månader men tredje månaden måste minst ett månadsbelopp komma in.

ge inte upp. har du anmärkningar så skitsamma, annars försöka fixa det. Betalningsanmärkningar = Fängelse

Hej!
Jag har fått uppsägning av lån och 4 veckor att betala ikapp? Räcker det att betala en månad. Bara den summa som står + påminnelse avgift?

Hej!
Jag har fått uppsägning av lån och 4 veckor att betala ikapp? Räcker det att betala en månad. Bara den summa som står + påminnelse avgift?
Oj kommer inte ihåg, men tror allt måste in som står på uppsägningssbrevet när man väl fått det.

Nån som kan bekräfta att credento rapporterar sina lån in till UC ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp