Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Coop privatlån.. Påminnelser

hej, är det någon här på forumet som vet om Coop privatlån skickar ut mer än en påminnelse? Jag har fått en påminnelse den 8/9.. Men behöver tills den 21 på mig..
Nån som vet om det kommer en påminnelse 2?
Tacksamt för svar om någon vet?

hej, är det någon här på forumet som vet om Coop privatlån skickar ut mer än en påminnelse? Jag har fått en påminnelse den 8/9.. Men behöver tills den 21 på mig..
Nån som vet om det kommer en påminnelse 2?
Tacksamt för svar om någon vet?

Kan du inte ringa dem och be om uppskov?

Säger de upp lånet skickar de väl ut slutfakturan.. Och betalar man inte den så blir de väl en prick i uc? Är det så?

Säger de upp lånet skickar de väl ut slutfakturan.. Och betalar man inte den så blir de väl en prick i uc? Är det så?

Ja det lär det bli.. jag är lite osäker hur dom gör, om man skickar en slutavi på hela klabbet, eller om det är något inkassobolaget som tar vid gör i stället. Pricken kommer isf på plats när det åker till inkasso

De måste väl skicka en slutfaktura innan inkasso ? Läser man deras villkor så fattar ja de så? Usch

Grodan1 när var ordinarie förfallodag, har det alltid varit samma förfallodag i månaden? Stämmer det att du kan betala den 21/9 på måndag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp