Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Coop medmera bank, inga kompletteringar?

Hej alla

Fått ett erbjudande av coop bank utan kompletteringar och jag undrar om någon har erfarenhet av hur snabba de är och om de ibland begär kompletteringar i efterhand?

Ska signera det idag

mvh
Marco

Hej alla

Fått ett erbjudande av coop bank utan kompletteringar och jag undrar om någon har erfarenhet av hur snabba de är och om de ibland begär kompletteringar i efterhand?

Ska signera det idag

mvh
Marco
2019 hade jag samma situation som dig, inga konstigheter då.

Hej alla

Ska signera det idag

mvh
Marco
Sambon tog lån genom coop förra året på 250tkr o inga kompletteringar krävdes då

jag blev också erbjuden lån av dom, jag gjorde en hel del efterforskning och enligt äldre trådar här så har dom ofta krävt komplettering.
Dom begärde dock ingen komplettering av mig, pengarna betalades ut efter kanske 3 dagar, det dåliga är väl dels att om inte bekräftar att dom betalar ut pengarna, sen så verkar man inte kunna logga in för att se information om lånet, men den låga räntan är väl viktigast så jag är glad över att jag valde dom trots allt

Jag fick kompletteringskrav i efterhand 3 månaders kontoutdrag. Valde istället en anna bank.

jag blev också erbjuden lån av dom, jag gjorde en hel del efterforskning och enligt äldre trådar här så har dom ofta krävt komplettering.
Dom begärde dock ingen komplettering av mig, pengarna betalades ut efter kanske 3 dagar, det dåliga är väl dels att om inte bekräftar att dom betalar ut pengarna, sen så verkar man inte kunna logga in för att se information om lånet, men den låga räntan är väl viktigast så jag är glad över att jag valde dom trots allt

Härligt

Hade du några pågående betalningsförelägganden hos kfm eller så?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp