Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector, preliminärt beviljad

Jag har i gwn erfarenhet av collector men sökte lån via lendo fick då förslag på collektor kreditkort 10000 kr signerat avtal är preliminärt beviljad. Står dessutom.nu att kortet är på väg- behandlas vad innebär så.detta är jag godkänd eller vad.

Står fortfarande att det är på väg fick ju välja kod på kort o kså när jag signerade. Är så rädd för att det helt plötsligt blir icke godkänt helt plötsligt. Att få detta kreditkort just hadde räddat min tillfälliga ekonomiska situation just nu.

Står fortfarande att det är på väg fick ju välja kod på kort o kså när jag signerade. Är så rädd för att det helt plötsligt blir icke godkänt helt plötsligt. Att få detta kreditkort just hadde räddat min tillfälliga ekonomiska situation just nu.
Är väl klart att de är godkänt om dom postat kortet till dig

Jag har i gwn erfarenhet av collector men sökte lån via lendo fick då förslag på collektor kreditkort 10000 kr signerat avtal är preliminärt beviljad. Står dessutom.nu att kortet är på väg- behandlas vad innebär så.detta är jag godkänd eller vad.
Du är godkänd

Inte för att vara den som är den, men ett kreditkort, räddar sällan ens situation, det snarare stjälper en.
Men för att hålla mig till tråden så behöver du inte oroa dig för att det är helt plötsligt ska gå åt pipsvängen, du är godkänd och ditt kort är på väg, det värsta som kan hända nu är att det skulle komma bort i posten.

Ansökte om kreditkort med gräns på 10 000:- och det var inga problem att få det.
Min belåningsgrad är ca 2x årsinkomst, dock ”bara” 4st förfrågningar senaste året. 5,8 i risk vid ansökan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp