Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector preliminärt beviljad

Hej!

någon som har erfarenhet av Collector och preliminärt beviljad? Det står lånebeloppet betalas ut men samtidigt att det bara är preliminärt beviljat. Har lämnat fakturor, connectat till mitt bankkonto osv. Vad är det dom går igenom?

Mvh
Mumin

Vad har du för förutsättningar? Samlingslån? Belopp? Lösenkrav på allt? Kommer själv kolla med Collector inom kort så tacksam om du delar med dig.

Läst om några som tyvärr har fått avslag när de har fått preliminärt beviljad från Collector, inget klart förens pengarna är på kontot...

Förutsättningar:
Kreditbetyg mindre bra
Inga anmärkningar
Krediter ca 470tkr
Bolån ca 1.8mil
Min inkomst ca 450tkr per år.
Sökt om att samla 120tkr som jag tänkt lösa inom 6mån när jag får min bonus.

uppdateringen är att jag fick komplettera en av mina fakturor då det inte stod mitt namn på den. Så jag ser det ändå som positivt: men det är inte klart ännu.

Förutsättningar:
Kreditbetyg mindre bra
Inga anmärkningar
Krediter ca 470tkr
Bolån ca 1.8mil
Min inkomst ca 450tkr per år.
Sökt om att samla 120tkr som jag tänkt lösa inom 6mån när jag får min bonus.

uppdateringen är att jag fick komplettera en av mina fakturor då det inte stod mitt namn på den. Så jag ser det ändå som positivt: men det är inte klart ännu.
Tack. Kreditbetyg mindre bra, vad är UC-betyget i %?

OK, hoppas det går vägen för dig.

Känns även som att dom överlag är väldigt sega? Tagit 3 dagar nu sedan den blev preliminärt beviljad. Men kanske gäller 1-2 dagar till efter komplettering?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp