Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector, Nordax eller Remember med sämre UC %

suck, collector utreder fortfarande hur dom kan lösa problemet med ansökan blev autonekad.
som några kanske minns så skrev jag en varningstråd om Sambla för drygt 2 veckor sedan, där dom tog en UC på mig felaktigt utan jag godkände det.
Det verkar som det är den som är rotorsaken, för Collector likt många banker har en 30 dagar spärr.

Så jag får väl ta att avvakta i värsta fall över helgen. Hade helst velat ha Collector, beror väl på vad dom eventuellt kan erbjuda men om man utgår från mitt sökta belopp i vilket fall.

Vilken soppa Sambla ställt till med

Collector avslog ansökan :/
Bara vänta på Icabanken då eller ta brabank erbjudande

Angående collector min ansökan idag..... 7.5% i uc betyg man ska ha under 10% för få hos dom. Nae men då blev det 10.6% på deras prognos.... jävla bakslag....

Samtal #3 med Icabanken. Fortfarande strul. Låneavdelningen gått hem för dagen.
Blev tipsad att ange resterande belopp i övrigt så borde jag komma vidare till signering.

Nu säger sidan både att jag angett för lite lösningsbelopp och "kan inte ange högre lösningsbelopp än det som är beviljat"
Moment-22! haha

Får vänta till måndag då eller ta Brabank, men känns som det spelar ingen roll i detta läge på fredag kväll.

Angående collector min ansökan idag..... 7.5% i uc betyg man ska ha under 10% för få hos dom. Nae men då blev det 10.6% på deras prognos.... jävla bakslag....

Jag tror det var min UC score också, kanske har jag högre i deras prognos för jag hade 9,X imorse och trodde det skulle vara lugnt.

Nu ringde Bigbank eftersom jag hade begärt att lösa mitt blancolån idag. Får räntan sänkt till 6,5% från 8,1%.
Så om soppan med Icabanken löser sig på måndag innebär det jag kan lösa allt utanför UC, Northmill och det jag har hos Klarna idag.
Och total månadskostnad förmodligen runt 5000 istället för dagens 7500

Tydligen har ICA IT system från stenåldern och kräver 2 bankdagar för uppdatera sitt system så den fattar att 350k ska lösas när dom beviljat 350k.
Så imorgon ska jag kunna signera avtalet "lovar" kundtjänst.

Så trots inbetalning på 198,800kr så är det fortfarande inte nollat. Ska bli intressant och höra vad dom säger… Northmill jag tycker inte om er längre

8C36EE6A-CB6E-4675-B946-03FA243144CD.png

"Du har betalt in 164kr för mycket, det står ett minus framför i appen".
Nej det gör det inte hahah

Men skönt det är borta nu. Var sådär skoj betala 2800 i månaden varav typ 2300 var ränta!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp