Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector, Nordax eller Remember med sämre UC %

Hej,

då är det dags.

Jag har tänkt söka samlingslån imorgon fredag. Behöver samla 440 000 men tänkt ta lån på 490-500 000 för lösa mindre smålån utanför UC, som exempelvis Fairlo.

Förutsättningar i skrivande stund:

UC:
Idag 11,07% pga en anmärkning försvann förra helgen och en kredit som dessvärre var maxad vid senaste uppdateringen. Hoppas att den går ner lite inatt när en ff går ut

Årsinkomst:
460k, 480k efter april

UC förfrågningar:
6 idag, 5 imorgon.

-------------------------------------------

Jag har redan varit i kontakt med Collector och pratat allmänt med en handläggare som lät positiv med mina förutsättningar men pga UC % var hon osäker innan dom har en upplysning att kika på.

Jag kommer förmodligen söka via Zmarta, i o m jag inte är säker på få ett lån beviljat hos Collector så vill inte bränna en förfrågan på 1 bank och sprida mina odds hos en förmedlare.

Då kommer frågan, hur är Remember och Nordax generellt med liknande förutsättningar?

Hoppas du får det. Vi har exakt samma förutsättningar förutom att ja har bättre uc men du har färre ff. Hoppas vi båda lyckas.

Sett folk med liknande förutsättningar fast med högre belåningsgrad sett till inkomsten som fått beviljade samlingslån från just remember, bank norwegian till t o m marginalen, nackdelen är ju såklart att räntan inte är den bästa när man ligger på en sådan uc %. Jag vågar säga att du kommer få samlingslån, intressant dock vilken ränta som kommer erbjudas. Nordax uppfattar jag som ganska torra, aldrig fått något erbjudande av dom och då har jag alltid haft bra förutsättningar när jag sökt

Sett folk med liknande förutsättningar fast med högre belåningsgrad sett till inkomsten som fått beviljade samlingslån från just remember, bank norwegian till t o m marginalen, nackdelen är ju såklart att räntan inte är den bästa när man ligger på en sådan uc %. Jag vågar säga att du kommer få samlingslån, intressant dock vilken ränta som kommer erbjudas. Nordax uppfattar jag som ganska torra, aldrig fått något erbjudande av dom och då har jag alltid haft bra förutsättningar när jag sökt
Jag har idag 15% och ett lån på 8,5%. Jag köper jag kommer förmodligen bli erbjuden högre ränta men misstänker mitt uc betyg kommer vara lite bättre om några månader eller halvår och kan då omförhandla lånet.

Ingen aning varför som sagt endast lunar som gav mig bud men avslag efter de sett kontohistoriken. Men kommer ansöka igen hos collector direkt om 4 v när inkomsten uppdateras samt att 3ff försvinner. Hoppas komma ner mot 4% då

Jag har alltid haft bra UC, men jag är sinnessjukt överbelånad i förhållande till min inkomst. 470.000 är min nuvarande inkomst men blanco har varit uppe på 1,2 miljoner. Nere på 900.000 nu så hurra då.....
I september var det endast Remember som beviljade mig utökning av lån och jag fick behålla räntan på 5,95.
Nordax har jag haft men då hade jag så äcklig ränta så jag bytte bort dem mot Collector. När jag sökt hos förmedlare, Innan jag blev extremt överbelånad, fick jag alltid bud från Nordax, men har aldrig fått från Norweigan.

Jag har alltid haft bra UC, men jag är sinnessjukt överbelånad i förhållande till min inkomst. 470.000 är min nuvarande inkomst men blanco har varit uppe på 1,2 miljoner. Nere på 900.000 nu så hurra då.....
I september var det endast Remember som beviljade mig utökning av lån och jag fick behålla räntan på 5,95.
Nordax har jag haft men då hade jag så äcklig ränta så jag bytte bort dem mot Collector. När jag sökt hos förmedlare, Innan jag blev extremt överbelånad, fick jag alltid bud från Nordax, men har aldrig fått från Norweigan.
Bra jobbat med fått ner din skuld :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp