- Meddelanden
- 157
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 157
Vilket belopp lånade du?Januari i år.
Vilket belopp lånade du?Januari i år.
Det enklaste är att bara skicka ett meddelande till de, så du inte tar en upplysning i onödan. De svarar rätt snabbt!Jag har ett lån hos collector och de kontaktade mig så jag hade möjlighet att utöka det, problemet är att jag fått en missbrukad kredit sedan detta lån beviljades. Någon som vet om collector godkänner en sån anmärkning?
Hej, jag sökte via Lendo den 17 Oktober och blev preliminärt beviljad hos
Dom gjorde sedan tinkz så dom kunde kolla igenom mina kontoutdrag.
Jag blev nekad. Är osäker på varför om det är pga mina lån utanför UC eller om dom trodde att min inkomst inte stämde.
Jag får lön från 3 jobb men det kommer 1 den 15e som jag misstänker att systemet missar.
Tror ni att det kan ha med att alla mina inkomster inte har räknats med?
Jag sökte ju ändå samlingslån.
Öppna upp ett sparkonto på ytterligare en bank för att sköta skittransaktioner därifrån. Att öppna upp ett konto i valfri bank kan göras via nätet och de flesta tar ingen Uc öht.Hej, jag sökte via Lendo den 17 Oktober och blev preliminärt beviljad hos
Dom gjorde sedan tinkz så dom kunde kolla igenom mina kontoutdrag.
Jag blev nekad. Är osäker på varför om det är pga mina lån utanför UC eller om dom trodde att min inkomst inte stämde.
Jag får lön från 3 jobb men det kommer 1 den 15e som jag misstänker att systemet missar.
Tror ni att det kan ha med att alla mina inkomster inte har räknats med?
Jag sökte ju ändå samlingslån.
Ooo smart, den tanken har flugit förbi men glömt bort det. Då borde jag kunna använda mitt swedbank konto som jag redan har?Öppna upp ett sparkonto på ytterligare en bank för att sköta skittransaktioner därifrån. Att öppna upp ett konto i valfri bank kan göras via nätet och de flesta tar ingen Uc öht.
Sen kan en öppna ett swishkontp till det nya kontot så det går att Swisha till det, lägg dig på swishar på typ 600-800 åt gången så får en inte en massa frågor,?eller så gör en helt vanliga överföringar..
Vilken ränta fick du? Jag sökte 90k med fick 14,9 nominell 3 år sökte via enklare 1 månad sen90 000 kr.