Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector Långsamma

Tjena Folket!!!!:)

ansökte om 350 000 via Advisa för att samla ihop flera olika lån för att enklare hålla koll och fick ett erbjudande från Collector i slutet på förra veckan. Jag har medsökande och behövde komplettera med ID samt lönespec. Min medlåntagare behövde också komplettera så detta gjordes igår.

Jag tycker de är sjukt långsamma på svar /återkoppling, hur ser chanserna ut när man redan fått skuldebrev osv? Brukar de neka i detta skedet ?

hoppas verkligen jag får dessa pengar då jag kan sänka mina kostnader per månad från 15.000 till 5.000

ansökte om 350 000 via Advisa för att samla ihop flera olika lån för att enklare hålla koll och fick ett erbjudande från Collector i slutet på förra veckan. Jag har medsökande och behövde komplettera med ID samt lönespec. Min medlåntagare behövde också komplettera så detta gjordes igår.

Jag tycker de är sjukt långsamma på svar /återkoppling, hur ser chanserna ut när man redan fått skuldebrev osv? Brukar de neka i detta skedet ?

hoppas verkligen jag får dessa pengar då jag kan sänka mina kostnader per månad från 15.000 till 5.000
Om han skickade in igår är det ju inte jätte konstigt att ni inte fått svar än, lite tålamod får man ha ;)

Fick lån hos Collector för 2 år sedan på 350k signerade med BankID 3 dagar senare så var pengarna på konto inga kompletteringar.

Fick samlingslån hos dom torsdag kväll förra veckan. Fick komplettera med lönespec och en dag efter godkände dom det och ytterligare en dag senare hade ja pengarna. Sålänge uppgifterna stämmer mot va ni skrivit så behöver du nog inte oroa dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp