Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector lån! Tror ni de godkänner detta...

Tror ni man blir beviljad oss Collector, det är en upplåning på 25 tusen bara, har 25 där sen innan, fick komplettera med lönespecifikation och ID handling, känns som det känns safe och dem betalar ut det.

Finns det chans de nekar det i efterhand när de frågar om komplettering, känns som de borde gjort det vid ansökningen insånnafal.
Första gången sökte gjorde de exakt samma sak, har inga anmärkningar eller inkasso eller liknande.

Inkomst 330k

Hej, jag sitter, som många andra här, i en tråkig sits. Många lån/krediter med skyhöga räntor som äter upp min månadsbudget.
När jag ser här hur många som trots sämre förutsättningar än mig, blivit beviljade av Collector så får man lite hopp…

Mina förutsättningar:

UC: 16,2%
FF: 17 st
synliga lån UC: 285 000kr
Övriga lån/krediter att lösa: 125 000kr
Taxerad inkomst: 606 000kr
Underskott av kapital: 11 000kr
Inga betalningsanmärkningar!

vad tror ni, värt att ringa Collector?

Hej, jag sitter, som många andra här, i en tråkig sits. Många lån/krediter med skyhöga räntor som äter upp min månadsbudget.
När jag ser här hur många som trots sämre förutsättningar än mig, blivit beviljade av Collector så får man lite hopp…

Mina förutsättningar:

Nej.

Det är alltid värt att ringa, men tror din UC är lite väl hög. Å andra sidan har du inte jättehög belåning i förhållande till din inkomst. Du kan inte vänta några månader?

Det är alltid värt att ringa, men tror din UC är lite väl hög. Å andra sidan har du inte jättehög belåning i förhållande till din inkomst. Du kan inte vänta några månader?
Kan fungera att vänta, dock är det just nu kniven mot strupen varje månad.
väntar jag till April så försvinner 3 FF…
Men ja. Det hade varit guld att få ner månadskostnaderna redan nu i Februari.

Mina förutsättningar:

Mina förutsättningar:

Med tanke på hur läget ser ut idag, så hade jag kanske ringt och berättat läget men osäkert med tanke på risknivån och antal FF!

Med tanke på hur läget ser ut idag, så hade jag kanske ringt och berättat läget men osäkert med tanke på risknivån och antal FF!
Har sett andra i detta forum med sämre förutsättningar som fått beviljat upp till 500k!
så jag tror faktiskt att jag ringer och får någon form av fingervisning.

Kan fungera att vänta, dock är det just nu kniven mot strupen varje månad.
väntar jag till April så försvinner 3 FF…
Men ja. Det hade varit guld att få ner månadskostnaderna redan nu i Februari.
Jag tänker att du skulle kunna få det riktigt okej med ett större samlingslån , jag menar din belåning är inte så himla hög i förhållande till din inkomst. Men om du fortsätter ta nödlån med dåliga villkor sätter du bara dig själv djupare i skiten. Mitt råd är att speca tydligt vilka lån och månadskostnader du har -inkomster och utgifter, så blir det lättare att se vad de största problemen är och då kan du även få bättre råd här på forumet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp