Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector kreditkort

Hej,

Fick 10 k beviljat förra veckan och ser det på mina sidor men nu ser jag på hemsidan ”beställ kort” jag uppfattades det gjordes automatisk vid vårt samtal och att jag inte behöver göra i efterhand vid webben, någon som vet?

Hej,

Fick 10 k beviljat förra veckan och ser det på mina sidor men nu ser jag på hemsidan ”beställ kort” jag uppfattades det gjordes automatisk vid vårt samtal och att jag inte behöver göra i efterhand vid webben, någon som vet?
Hmmm.... borde gå automatiskt. Hur ska du annars få tillgång till din kredit?
Jag har ett kreditkort fr Collector, det kom till brevlådan efter att det blev beviljat men har inte haft samtal med Collector.

Hej,

Förutsättningar?

Jag har ett kreditkort fr Collector, det kom till brevlådan efter att det blev beviljat men har inte haft samtal med Collector.
Hoppas det, jag fick det beviljat per telefon och isf borde han väl sagt - beställ det vis webben?

Jag väntar på mitt kreditkort just nu. Beviljat 2 juli och gick i produktion 3 juli. När fick du ditt kort? Jag hoppas få det i brevlådan denna vecka är det rimligt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp