Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector inkasso nu hos Intrum Justitia?

Är inte klokt!
Nästan fräckt av dem att föreslå lån? Om man fick lån så lätt skulle man väl inte hamna hos inkasso? Skriv innan den 25/1 att du inte får något lån eftersom du har missbrukad kredit nu!
Hur skickade santander plötsligt dit lån till inkasso? Låg du inte efter med betalningen?
De verkar inte förstå lånebranschen alls.
Jag har nu 2 färska missbrukade krediter som gett mig en UC-% på 54%, tror inte jag är jätteattraktiv att få en ränta under 15% hos någon.
Ja, jag skrev direkt att lån är inget jag kommer få på ett bra tag, så föreslå en avbetalningsplan istället.
Santander skickade lånet eftersom att jag hamnat efter flertalet gånger, så de tyckte att jag satt i system att släpa efter och sedan betala in.

Jag har nu 2 färska missbrukade krediter som gett mig en UC-% på 54%, tror inte jag är jätteattraktiv att få en ränta under 15% hos någon.
Ja, jag skrev direkt att lån är inget jag kommer få på ett bra tag, så föreslå en avbetalningsplan istället.
Santander skickade lånet eftersom att jag hamnat efter flertalet gånger, så de tyckte att jag satt i system att släpa efter och sedan betala in.
Ok hur menade Santander då? Har du struntat så många gånger att betala och sedan betala ikapp?
Fick du ingen varning av Santander innan? Var du efter den här månaden också?

Återigen så är ju Intrum riktigt roliga.
Santander skickade plötsligt mitt lån på 40000kr till Intrum och det genererade ännu en missbrukad kredit…
Skriver och ber om en avbetalningsplan, men de tycker att jag ska ta ett lån istället?
Är de dumma i huvudet?
Men oj, asså okej att alla inkasso inte beviljar avbetalningsplaner osv, men att föreslå att man ska ta ett nytt lån va fan de sjukaste.. aldrig hört talas om ens…. Herregud!

Ok hur menade Santander då? Har du struntat så många gånger att betala och sedan betala ikapp?
Fick du ingen varning av Santander innan? Var du efter den här månaden också?
Exakt så.
Jag har faktiskt inte fått någon varning, men Santander själva säger att de skickat ut en.

Men oj, asså okej att alla inkasso inte beviljar avbetalningsplaner osv, men att föreslå att man ska ta ett nytt lån va fan de sjukaste.. aldrig hört talas om ens…. Herregud!
Intrum verkar vara helt tappade.
Finns nog inget företag jag önskar mer olycka just nu.

Är inte klokt!
Nästan fräckt av dem att föreslå lån? Om man fick lån så lätt skulle man väl inte hamna hos inkasso? Skriv innan den 25/1 att du inte får något lån eftersom du har missbrukad kredit nu!
Hur skickade santander plötsligt dit lån till inkasso? Låg du inte efter med betalningen?

Det finns ju konstigare saker än att folk med dåliga förutsättningar får nya lån

Det har dom stöd för i avtalet och konsumentkreditlagen väl. Ventilen att man på annat sätt är i dröjsmål

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp