Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector inkasso nu hos Intrum Justitia?

Det beror verkligen på. Det kan också gå fort och ge fullbetalning ganska snabbt.

Jag tycker 55000 kr/månaden är fruktansvärt av både inkassobolag och Collector.
Sedan att man inte ska hamna hos inkasso eller inte? Livet kan vara så ibland att man kommer in i svackor och ekonomin blir lidande.

Jag tycker 55000 kr/månaden är fruktansvärt av både inkassobolag och Collector.
Sedan att man inte ska hamna hos inkasso eller inte? Livet kan vara så ibland att man kommer in i svackor och ekonomin blir lidande.

Den åsikten får man ha, det glöms dock ofta bort att det är två parter och ett avtal som inte följts.

Det finns iaf olika sätt att behandla situationen på.
Antingen helt utan känslor, bara att pengarna ska in, skitsamma om det sker nu eller med hjälp av KFM.
Eller ett försök att lyssna på den som hamnat hos inkasso, se vad som gjort att de hamnat där och ett försök att få tillbaka pengarna men ändå behålla personens värdighet.

Det finns iaf olika sätt att behandla situationen på.
Antingen helt utan känslor, bara att pengarna ska in, skitsamma om det sker nu eller med hjälp av KFM.
Eller ett försök att lyssna på den som hamnat hos inkasso, se vad som gjort att de hamnat där och ett försök att få tillbaka pengarna men ändå behålla personens värdighet.

Och förstås tänka på avtalet man har med fordringsägaren, så man inte tappar den kunden framöver.
Har inte uppfattat att en persons värdighet försvinner för att man har skulder hos kfm.

Och förstås tänka på avtalet man har med fordringsägaren, så man inte tappar den kunden framöver.
Har inte uppfattat att en persons värdighet försvinner för att man har skulder hos kfm.
Jag känner mig rätt ovärdig och då har jag inte ens hamnat hos KFM.

Klart det är ovärdigt av collector att inte vilja ge en bättre deal . Vi pratar inte om ett företag som går under för att försöka vara lite mänskliga och resonliga här. De hade lätt utan problem kunnat ge intrum instruktioner om att som minsta belopp 7-10
50K är käpprakt åt helvete och bara skriker nu sänker vi resten av ditt liv i olja.
Att ställa en motfråga Lasse som att öhhhh om du var företagare hade du velat att de skulle betala ditten o datten. Bla bla bla. Hade man haft de snorigt som företagar absolut noll gått med på annat. Men Hallo vi pratar om en multi bank som inte går under.
Som att blanda äpplen med ärtor i den jämförelsen. 2 helt olika situationer.

Klart det är ovärdigt av collector att inte vilja ge en bättre deal . Vi pratar inte om ett företag som går under för att försöka vara lite mänskliga och resonliga här. De hade lätt utan problem kunnat ge intrum instruktioner om att som minsta belopp 7-10
50K är käpprakt åt helvete och bara skriker nu sänker vi resten av ditt liv i olja.
Att ställa en motfråga Lasse som att öhhhh om du var företagare hade du velat att de skulle betala ditten o datten. Bla bla bla. Hade man haft de snorigt som företagar absolut noll gått med på annat. Men Hallo vi pratar om en multi bank som inte går under.
Som att blanda äpplen med ärtor i den jämförelsen. 2 helt olika situationer.

Ber om ursäkt om jag kränkte dig med den frågan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp