Det är helt borta nu ! Har bara två stora lån kvar som jag betalar jämte löneutmätningen ! Fick dock ingen missbrukad kreditDet är det jag är nyfiken på, men nu har du det hos colligent, står det med på din UC?
Tyvärr inte , den ligger inte kvar , så kan inte se när den avslutades hellerKan du se om den försvann i samma veva som den hamnade på Colligent?
Jag behöver lite hjälp.
Har ett lån hos Collector. Kunde inte betala i november, så den månadskostnaden gick ju till Coll och skulle betalas 25/12. Jag har inte möjlighet att betala den och undrar vad som kommer hända?
Kunde inte betala decembers avi heller till Collector och ligger därmed efter med två betalningar.
Oj.. det vill säga när jag missat tre betalningar?Om en månad borde hela lånet sägas upp och därefter skickas till kfm
Testa och ring dom eller logga in på mina sidor på coll.se och fråga om du kan göra upp en plan ! Tycker dom har varit riktigt bra dom gångerna jag behövt hjälpJag behöver lite hjälp.
Har ett lån hos Collector. Kunde inte betala i november, så den månadskostnaden gick ju till Coll och skulle betalas 25/12. Jag har inte möjlighet att betala den och undrar vad som kommer hända?
Kunde inte betala decembers avi heller till Collector och ligger därmed efter med två betalningar.

Tack för tips. Jag testar ringa dom imorn.Testa och ring dom eller logga in på mina sidor på coll.se och fråga om du kan göra upp en plan ! Tycker dom har varit riktigt bra dom gångerna jag behövt hjälp![]()