Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector, inget svar om utbetalning

Jag fick ett lån beviljat på collector fick skuldebrev i tisdags som jag skrev på och postade i onsdags förra veckan,de bör ha haft det i torsdags?
Men har inte fått mejl el sms om att utbetalningen är på gång.
Skickar dom brev hem i stället måntro?
Nån som vet

Jag fick ett lån beviljat på collector fick skuldebrev i tisdags som jag skrev på och postade i onsdags förra veckan,de bör ha haft det i torsdags?
Men har inte fått mejl el sms om att utbetalningen är på gång.
Skickar dom brev hem i stället måntro?
Nån som vet
Om dom hade det i torsdags eller fredags så kommer pengarna säkert mellan måndag och onsdag denna vecka. Du får inga mejl el så utan pengarna sitter på ditt konto inom tre dagar. Bästa du kan göra är att gå in på chatten o fråga om pengarna är på väg om du är osäker.

Okej men står det inte framtida insättning på ens bank när dom använder sig av Sus, jag har swedbank.
Läste att dom brukar skixka ut sms att betalningen är gjord var därför jag undrade lite men kan ju iof ringa dom men man måste ha bankid när man ringer vilket jag ej har

Okej men står det inte framtida insättning på ens bank när dom använder sig av Sus, jag har swedbank.
Läste att dom brukar skixka ut sms att betalningen är gjord var därför jag undrade lite men kan ju iof ringa dom men man måste ha bankid när man ringer vilket jag ej har
Har inte Swedbank, men jag har aldrig fått nåt sms el mejl när jag väntande på pengar. Men de kaske är så om man har sweedbank.

Jag är lite smått nervös då jag ej hört ett dugg från dom jag fick mejl i onsdags eftermiddag att jag kunde signera med bankid men det har jag ej så valde att skicka in pappret påskrivet istället.
tycler man kunde fått nån bekräftelse att dom mottagit det el nått och att utbetalningen är på gång.kan dom ge avslag efter att ansökan blev godkännd? Då borde jag väll fått avslag gsnska så direkt till min mejl tycker jag
Stod inte ens att jag var prelimnär bevilkad på skärmen utan stod.. Ditt lån är beviljat
Behöver dessa pengar så mycket för att läsa massa små lån!!

Jag minns att jag fick lånet beviljat, singerade och att jag sedan fick inkomma med kompletteringar. De ville han info om mina övriga utgifter per månad, har du bil, hur mycket har du i övriga fasta kostnader fick jag svara på. Det kan ta en vecka men pengarna brukar komma sen.

Jag är lite smått nervös då jag ej hört ett dugg från dom jag fick mejl i onsdags eftermiddag att jag kunde signera med bankid men det har jag ej så valde att skicka in pappret påskrivet istället.
tycler man kunde fått nån bekräftelse att dom mottagit det el nått och att utbetalningen är på gång.kan dom ge avslag efter att ansökan blev godkännd? Då borde jag väll fått avslag gsnska så direkt till min mejl tycker jag
Stod inte ens att jag var prelimnär bevilkad på skärmen utan stod.. Ditt lån är beviljat
Behöver dessa pengar så mycket för att läsa massa små lån!!

Hörde ingenting heller inga sms eller mail men efter 3-4 dagar så dök det upp . Man räknar inte helg som dagar så jag tror du kan vara lugn . Idag eller imorgon tror jag det kommer .
Ring till dom annars bättre än mail .

Okej inget än,får hoppas på i morn
Jag testadee o ringa in men man behöer identifering med bankid när man ringer så det sket sig men är helt tyst från dom inte ens fått mejl om avslag el nått.. börjar mer o mer känna att det bli avslag ändå.
Aja vi får hoppas i morn
Nån som har erfarenhet av dom att dom först beviljar o sen avslår, isf tycker jag dom kan asvlå direkt när det fått skuldebrevrt istället ska man gå o vänta o hoppas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp