Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector faktura - misskött kredit?

Är lite nervös då jag fick brev igår från COL collector egna inkasso att jag har ett fanturaköp hos dom jag inte betalt och den sitter nu hos deras inkasso. Hade glömt av fakturan, den e på typ 1500kr. Rapporterar dom detta som misskött kredit?

Nej det gör dom inte :)
Tack och lov. Läste runt och tydligen har dom börjat rapportera in sedan januari i år. Ringde precis Coll och frågade och hon sa att det är bara ett inkassokrav just nu det är först när dem skickar vidare ärendet till kfm dom rapporterar in en missbrukad kredit

dock vill jag ändå berätta för dig att dom kan ta en blank UC om du hamnar hos deras Inkasso, den UC förfrågar har förödande konsekvenser för ditt kredit betyg.

dock vill jag ändå berätta för dig att dom kan ta en blank UC om du hamnar hos deras Inkasso, den UC förfrågar har förödande konsekvenser för ditt kredit betyg.
Hur snabbt gör dom det? Inte fått nåt från uc på Kivra, har gått 2 dagar

Är lite nervös då jag fick brev igår från COL collector egna inkasso att jag har ett fanturaköp hos dom jag inte betalt och den sitter nu hos deras inkasso. Hade glömt av fakturan, den e på typ 1500kr. Rapporterar dom detta som misskött kredit?

Går det att dela upp en faktura därifrån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp