Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector, ett tips!

Fick beviljat ett lån som jag signerade i går, hade sökt 125 000 men fick 150 000. Så skönt! :)

Hur som helst, i dag kom sms om att utbetalning sker om 3-4 dagar. Hur funkar det där sus? Har Swedbank. Kommer pengarna automatiskt på mitt konto då, eller måste man ha anmält det någonstans? När tror ni att pengarna kommer? Vågar man hoppas på morgondagen? :)
Om de skrev att det skulle ta 3-4 dagar får du nog pengarna nästa vecka fick du ange kontonummer på ansökan så kommer väl pengarna på kontot eller på en utbetalningsavi från Swedbank

Om de skrev att det skulle ta 3-4 dagar får du nog pengarna nästa vecka fick du ange kontonummer på ansökan så kommer väl pengarna på kontot eller på en utbetalningsavi från Swedbank

Fick inte ange det, då de använder sig av SUS. Ser nu att det står som framtida insättning. Får på måndag. Har läst att andra fått redan dagen efter ibland men det tar väl olika tid från gång till gång.

Funderar oxå på att ansöka ett lån där, för att betala av och samla alla små lån, hur hårda är den igentligen? Ringer de upp arbetsgivaren? Någon som vet hur man betalar tillbaka, får man avi hemskickad el kan man få den via mail?

Hur har det gått för er? När kom pengarna efter ni fått sms?

Hejsan hur lång tid tog det innan ni fick besked om utbetalning.? Signerade det i måndags EM men inte hört något än?

Det tar ganska lång tid hos Collector men brukar bli beviljat när du svarat med de kompletteringar de vill ha.

Jag signerade och skickade mitt skuldbrev tilldem i går, de bör ju ha fått brevet i dag, har hela dagen väntat på sms, men inget.
Inget på mailen hellre.

Bör jag vara orolig......

Jag tror inte du behöver oroa dig, minns att jag oroade mig men att det gick bra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp