Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector easyliving

Du måste väl skriva under nått papper först och skicka in. Följde säkert med.
Sen brukar kortet komma rätt snabbt. Så var det när jag fick Easycard förbeviljat.

Och det tas ingen UC på detta! Finns inte heller med i sammanställningen över kreditengagemang på UC. Gäller om maxbeloppet är 10 000 kr i just det fallet.

Tas väl UC på alla kreditkort

Nej inte på mej.
DÅ jag fick hemskickad detta erbjudande med förbeviljad kredit på 10 000 kr så var det bara att skriva under och skicka in. Jag ringde ändå innan och frågade om en UC skulle tas men det skulle de inte göra o så blev det inte heller. Den krediten finns heller inte med i UC:s sammanställning hos mej.
Men söker jag ett högre belopp så kommer de ta UC.

Hej alla jag måste vara väldigt dum men jag förstår inte tänkte ansöka om ett Easy living kort
Det sista man ska fylla i är : Jag har inga betalningsanmärkningar, det har jag inte. Men vilket är rätt svar Ja, jag har inga eller Nej, jag har inga. Please hjälp mig!!!!

Konstig utformning på deras fråga, men 'nej jag har inga', låter som korrekt svar.

Hej alla jag måste vara väldigt dum men jag förstår inte tänkte ansöka om ett Easy living kort
Det sista man ska fylla i är : Jag har inga betalningsanmärkningar, det har jag inte. Men vilket är rätt svar Ja, jag har inga eller Nej, jag har inga. Please hjälp mig!!!!

Kollade sidan påståendet lyder "Jag har inga betalningsanmärkningar" sen står det välj: Ja eller Nej

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp