Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector Easyliving och Collector Easycard

Hur många dagar tog det att få kortet och är pinkod i samma brev för automatuttag?

Nån som vet om OCR numret man har på sin sida på Kundwebben är samma som på kommande faktura för sin skuld? Är inte hemma innan månadskiftet och vågar inte mejla dom för då ser dom ja maxat min kredit på några dagar... :) Tänkte dock betala in mkt men trist om d kommer påminnelse om fakturan på några hundra när man betalt in flera tusen me OCR numret på min sida i Kundwebben...

Nån som vet om OCR numret man har på sin sida på Kundwebben är samma som på kommande faktura för sin skuld? Är inte hemma innan månadskiftet och vågar inte mejla dom för då ser dom ja maxat min kredit på några dagar... :) Tänkte dock betala in mkt men trist om d kommer påminnelse om fakturan på några hundra när man betalt in flera tusen me OCR numret på min sida i Kundwebben...

Har du kvar gamla räkningar? Då kan du bara kolla om OCR numret varit samma varje gång :) I så fall borde det vara samma igen....

Nope, just fått kortet å ingen räkning än... :\ Men ska prova betala in lite med OCR numret i Kortwebben å sen kollav räkningens OCR när ja kommer hem i början av maj...

Nån som vet om OCR numret man har på sin sida på Kundwebben är samma som på kommande faktura för sin skuld?

OCR nummer och BG nummer ÄR detsamma på pappersfakturan som på "Mina sidor" online! :)
Just kontrollerat, inbetalningarna registreras/uppdateras fort på Mina sidor också, ca 24 tim.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp