Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector easyliving avsluta även använd kredit?

Hej har läst lite även om man har en kredit så kan man ringa och avsluta kreditkortet precis som betalkoll och det försvinner från min uc stämmer detta? för det skulle hjälpa mitt betyg bättre.

Det varierar nog från aktör till aktör. Hos Remember ex försvinner inte krediten från UC när kreditkortet avslutas.

Kan vi inte ordna en lista över krediter som går att avsluta men fortsätter att betala ner som i sin tur försvinner från UC? Skall snart köra denna taktik även jag. Tror det skulle hjälpa en del

Vad är Max kontantuttag på detta kreditkort? Kan man ta ut en hel kontanter för hela kreditutrymmet om man har 20 k utrymme?

Det varierar nog från aktör till aktör. Hos Remember ex försvinner inte krediten från UC när kreditkortet avslutas.
Men vadå så du menar att kreditkortet finns alltid kvar och förstörs ens uc betyg trots att den avslutad? Mycket märkligt får dom ens göra så??

Jag ska förtydliga. Jag har avslutat och sagt upp kreditkortet hos Remember men har fortfarande en kreditskuld som jag betalar ned. Det är denna som syns på UC.

Vill du avsluta kortet hos Remember och inte har någon skuld kvar måste du ta kontakt med dessa. Annars kommer kortet fortsätta att synas som en aktiv kredit hos UC.

Men vadå så du menar att kreditkortet finns alltid kvar och förstörs ens uc betyg trots att den avslutad? Mycket märkligt får dom ens göra så??

När jag loggar in på collectors hemsida kan jag nu söka om Easy Living

Mina
Sidor.

Det har jag inte kunnat innan. Tas kreditupplysning?

Är det någon relativt nyligen som avslutat sitt kort hos collector även om det inte är nollat? Jag undrar om krediten försvinner från uc efter uppsägning även om man har kredit kvar att betala av?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp