Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så är det full UC eller mini UC som gäller? Jag sökte men man ser ej förfrågningar samt uc risk % på upplysningen! Kommer andra banker se denna upplysning eller inte?
När jag skaffade betallkoll för cirka ett år sedan kanske så togs det endast en miniuc, nu några månader tillbaka kanske augusti/september så syns lånet hos uc. Gissar på att de tar full idag?
Men jag vet inte ska inte säga för mycket men det är min gissning och erfarenhet
Men jag fick inget där så kommer ej synas på uc. Undrar bara om andra kan se upplysningen när jag söker nästa gång. Ville inte dra på mig en onödig förfrågan...
Kolla ditt betyg på Kreddy, har inget ändrats med % så kan du säkerligen säga att det inte blev full UC. Det syns fortfarande som Kredit, ja. Såvitt jag vet har ingen fått en full UC-förfrågan som syns vid Betalkoll, isåfall får dessa personer gärna dela med sig. Jag har haft det under senaste året utan full UC-förfrågan (trots att kopian ser "full" ut) och har försökt höja säkerligen 10 gånger utan att en full UC-förfrågan har tagits.
Så är det full UC eller mini UC som gäller? Jag sökte men man ser ej förfrågningar samt uc risk % på upplysningen! Kommer andra banker se denna upplysning eller inte?