Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Varför kan man inte ansöka om nytt betalkoll när man avslutat det en gång?

Tänkte på en annan sak, har haft en faktura som gick till colligent för 6 mån sen, blir det stopp att ansöka om höjning pga det?

Efter atr ha läst här så tänkte jag varför inte. Jag kollar om jag kan ha betalkoll, de tar ju ingen UC enligt folk här.... Jo då det gör dem!!!!!!! Imorse damp ett UC brev i kivra från dem dessutom fick jag inte godkänt så helt i onödan.

Efter atr ha läst här så tänkte jag varför inte. Jag kollar om jag kan ha betalkoll, de tar ju ingen UC enligt folk här.... Jo då det gör dem!!!!!!! Imorse damp ett UC brev i kivra från dem dessutom fick jag inte godkänt så helt i onödan.

Då har du läst dåligt, framgår klart i denna tråd att de tar miniuc! Miniuc syns inte på din upplysning och påverkar inte betyget, så lugna ner dig!

LÄS trådar!!! Nej du får ingen synlig UC. Hur du kan ha missat detta går utanför mitt förstånd.

Betalkoll började rapportera in i våras tror jag. Förut var det miniuc, men inte nu. Tror det står i tråden också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp