Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Fungerar det att t.ex betala in 3000 på fakturan man får och sedan återanvända utan problem såfort saldot har uppdateras? Blir en tajt månad och att bli av med betalkoll är inte prioriteringen just nu. Någon som vet om de är snabba med att ta emot betalningen / uppdatera saldot, vill inte riskera rakt av så jag skulle uppskatta om någon har erfarenhet av det jag pratar om. :)
Det funkar bra...rätt snabba ca2dagar:)

Om man är sen 10 dagar med betalning skickas derbyt en påminnelse bara va man riskerar väl inte någon missbrukad kredit? Ska betalas inom närmsta dagarna.

Fungerar det att t.ex betala in 3000 på fakturan man får och sedan återanvända utan problem såfort saldot har uppdateras? Blir en tajt månad och att bli av med betalkoll är inte prioriteringen just nu. Någon som vet om de är snabba med att ta emot betalningen / uppdatera saldot, vill inte riskera rakt av så jag skulle uppskatta om någon har erfarenhet av det jag pratar om. :)
Det funkar!

Om man är sen 10 dagar med betalning skickas derbyt en påminnelse bara va man riskerar väl inte någon missbrukad kredit? Ska betalas inom närmsta dagarna.
Du kan vara lugn, det händer inget om du är sen två veckor. Du kommer få ett högre belopp att betala vid nästa faktura.

Jag har gjort så några gånger.. Har för mig att dom va snabba på å uppdatera

Hej, blir man beviljad med 2 bet. Anmärkningar samt 13 i uc risk?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp