Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

Fick beviljat 50000 i kredit.

Kan dock inte betala in till mitt amex och seb mastercard.

Någon som vet någon walkaround? vill minska krediterna, men tyvärr uppdateras det före jag får lönen.

Fick beviljat 50000 i kredit.

Kan dock inte betala in till mitt amex och seb mastercard.

Någon som vet någon walkaround? vill minska krediterna, men tyvärr uppdateras det före jag får lönen.
Betala in på ditt skattekonto och ta ut pengarna därifrån till ditt bankkonto.

Vad är det mer som inte går att betala via Collector betalkoll? Och vad fungerar att betala?
Har nyss skaffat det och trodde man kunde betala typ alla räkningar med det.

Vad är det mer som inte går att betala via Collector betalkoll? Och vad fungerar att betala?

Jag har historiskt kunnat betala till AMEX men det var över 7-8 månaders sen så kanske har ändrats?

SEB kreditkort fungerar inte som ovan. Inkasso och kronofogden är tveksamt också
Betala in till skattekontot har jag inte provat än som endel skriver funkar.

Eurocard som numera är ett rent SEB-kort funkar, men det har ett annat bankgiro-nr. Vissa bg-nr verkar helt enkelt saknas.

Det är ju bara att prova om bankgiro resp plusgirot fungerar att lägga in i Betalkoll.

Jag har t.ex. betalt in till mitt skattekonto.

Ja, det är ju tur att jag har så många räkningar att prova då. Alltid kommer några att fungera:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp