Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Hej! Dum fråga för svaret finns här säkert men vill ha det svart på vitt bara. Om jag tar betalkoll på 50.000kr och får beviljat, kommer det synas i min UC och dra ner mina betyg? Skall användas till att betala av en kredit som faktiskt idag syns på min uc.
Nej det syns inte. Jag använder det precis på det sättet.

Fixade denna tjänst för en månad sen och fick 10 000:- Hur utökar man beloppet? Nekad via appen. Måste man betala in en månad först för att få höjt eller är det lotteri bara?

Hej! Dum fråga för svaret finns här säkert men vill ha det svart på vitt bara. Om jag tar betalkoll på 50.000kr och får beviljat, kommer det synas i min UC och dra ner mina betyg? Skall användas till att betala av en kredit som faktiskt idag syns på min uc.
Nej.

Exakt sådär gjorde jag och det har aldrig synts för mig på min uc.

Så mitt svar är nej det syns inte.

Fixade denna tjänst för en månad sen och fick 10 000:- Hur utökar man beloppet? Nekad via appen. Måste man betala in en månad först för att få höjt eller är det lotteri bara?

Jag höjde 5 min efter via appen. Så det är nog deras individuella bedömning som bestämmer.

Nej den syns inte på UC , jag har 50 tusen och syns inte

Ändra gärna rubriken så de framgår att det inte syns på uc så sparar vi på frågorna.

Tja! Ni som verkar ha koll på betalkoll! Helt ny på dem, hittade igår och försökt läsa men hjärnan är mossig så om frågan är korkad ber jag om ursäkt på förhand

Kan man betala av räkningar som redan är försenade med betalkoll?

Tja! Ni som verkar ha koll på betalkoll! Helt ny på dem, hittade igår och försökt läsa men hjärnan är mossig så om frågan är korkad ber jag om ursäkt på förhand

Kan man betala av räkningar som redan är försenade med betalkoll?

Ja

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp