I
Ingvar
Gäst
Poäng: 0
Om man får 50 k och gör inbetalningar av småskulder på runt 45 k och väljer delbetalning hur "låg" månadskostnad kan man få? Är det utslaget på flera års delbetalning eller max ett år?
Står inte hur många år delbetalning men står en summa som är lägst att betala.Om man får 50 k och gör inbetalningar av småskulder på runt 45 k och väljer delbetalning hur "låg" månadskostnad kan man få? Är det utslaget på flera års delbetalning eller max ett år?
Första gången jag ansökte (2017) blev jag nekad... hade nog för högt kreditbetyg. Runt 33 % för en full uc MEN betalkoll tar ju mikro UC och då var mitt betyg runt 17-18 % men det är kanske olikaÄr det någon fler än jag som blivit nekad betalkoll pga dålig kreditbetyg? Kollade med collector, har inga andra lån hos dom, glase eller liknande, det berodde helt enkelt på för dåligt kreditbetyg. Så jag fick inte ens 10.000kr. Hur vanligt är detta?
Om man får 50 k och gör inbetalningar av småskulder på runt 45 k och väljer delbetalning hur "låg" månadskostnad kan man få? Är det utslaget på flera års delbetalning eller max ett år?
Jag fick nu 30.000 där.
Kan man välja att betala ett helt lån genom att ladda upp bild på en total skuld?
Eller måste man välja separata fakturor?