Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Om man får 50 k och gör inbetalningar av småskulder på runt 45 k och väljer delbetalning hur "låg" månadskostnad kan man få? Är det utslaget på flera års delbetalning eller max ett år?

Om man får 50 k och gör inbetalningar av småskulder på runt 45 k och väljer delbetalning hur "låg" månadskostnad kan man få? Är det utslaget på flera års delbetalning eller max ett år?
Står inte hur många år delbetalning men står en summa som är lägst att betala.

Jag hade använt ca 42199 (fakturan för november)
Min lägsta summa att betala är ca 1305 kr
Så det är väl något mer än det med 45k

Är det någon fler än jag som blivit nekad betalkoll pga dålig kreditbetyg? Kollade med collector, har inga andra lån hos dom, glase eller liknande, det berodde helt enkelt på för dåligt kreditbetyg. Så jag fick inte ens 10.000kr. Hur vanligt är detta?
Första gången jag ansökte (2017) blev jag nekad... hade nog för högt kreditbetyg. Runt 33 % för en full uc MEN betalkoll tar ju mikro UC och då var mitt betyg runt 17-18 % men det är kanske olika
Men ansökte i år igen och var på betyget ”bra” och blev godkänd

Jag fick nu 30.000 där.
Kan man välja att betala ett helt lån genom att ladda upp bild på en total skuld?
Eller måste man välja separata fakturor?

Och beloppen inom kreditgränsen, har du 30000 kan du ju betala 30000 på en räkning på en gång..

Lägsta månadskostnad är 1/36 av använt belopp.

Sen kanske det är 1/36 + att räntan tillkommer utöver det. Såg att det inte riktigt stämde det jag skrev först.

Jag fick nu 30.000 där.
Kan man välja att betala ett helt lån genom att ladda upp bild på en total skuld?
Eller måste man välja separata fakturor?

Du kan be om att få betalningsuppgifter från låneförmedlaren. Så skriver du bara in ocrnumret och totala beloppet!

Jag har en 2.9 år gammal anmärkning.
Är det helt kört då? Sjukt egentligen.
I övrigt strålande ekonomi, endast blanco på 100k med 400k inkomst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp