Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

På en micro-uc kan du få betydligt bättre betyg.

Nu ä ju uc uppdaterad. Å mina krediter har minskat med hälften. Dock ha beloppet ökat med 30k. Så får väl göra ett försök.

Edit: loggade just in å stod kredit kvar att använda 10k? Så måste blivit godkänt direkt? Eller redan förut?:)

Om jag förstått denna tjänst så har man 10k kredit för enbart fakturor från valfria ställen?

Senast ändrad:
Nu ä ju uc uppdaterad. Å mina krediter har minskat med hälften. Dock ha beloppet ökat med 30k. Så får väl göra ett försök.

Edit: loggade just in å stod kredit kvar att använda 10k? Så måste blivit godkänt direkt? Eller redan förut?:)

Om jag förstått denna tjänst så har man 10k kredit för enbart fakturor från valfria ställen?
Ja.
Du kan gå in i appen och söka högre belopp också. Om du inte betalar fakturan som kommer sen så är räntan ca 14%, vilket är bra mkt bättre än snabblånen.

Ja.
Du kan gå in i appen och söka högre belopp också. Om du inte betalar fakturan som kommer sen så är räntan ca 14%, vilket är bra mkt bättre än snabblånen.

Valde iaf att betalkoll skulle betala en faktura från transportstyrelsen på 2300 den 23/8.

Kommer betalkoll vilja ha sin del av det nu i slutet av augusti eller i slutet av september? Försöker planera räkningar osv.

Valde iaf att betalkoll skulle betala en faktura från transportstyrelsen på 2300 den 23/8.

Kommer betalkoll vilja ha sin del av det nu i slutet av augusti eller i slutet av september? Försöker planera räkningar osv.
Det Betalkoll betalar en månad kommer på en faktura månaden efter och ska betalas i slutet av den månaden. Så för din del kommer det på en faktura i september. Betalar du inte den i sin helhet då så rullar det på ränta från och med oktober

Hej. Tänkte kolla hur det funkar med betalkort. Den UC som dom tar, påverkar det mitt betyg eller inte? Tar dom en ny UC om man vill höja sin kreditgräns? Vad har dom för maxgräns på riskprognos för att få ett konto hos dom?

Kan säkert tänka mig att det redan finns svar på dessa frågor på den här tråden, men det är ganska många sider att gå igenom så tänker att det kanske finns någon vänlig själ som vill svara på detta iaf.

Tack på förhand.

Dom tar inte UC och det kommer inte att påverka ditt betyg. Dom rapporterar heller inte in skulden till UC (i nuläget).

Dom tar inte UC och det kommer inte att påverka ditt betyg. Dom rapporterar heller inte in skulden till UC (i nuläget).

Tack så mycket. Ansökte nu och 10.000 verkade bli direkt godkänt. Ifall jag vill höja, måste man visa sig som trovärdig kund ett tag eller kommer dom ta full uc ifall man höjer?

Tack så mycket. Ansökte nu och 10.000 verkade bli direkt godkänt. Ifall jag vill höja, måste man visa sig som trovärdig kund ett tag eller kommer dom ta full uc ifall man höjer?

Ingen uc o står på deras hemsida!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp