Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

haha vilket skämt dom använder sig av creditsafe och nej dom kommer ej raportera in det till uc.

Alltså betalkoll, rapporterar dessa till uc numera ja eller nej?

Väldigt flummiga svar

Du skriver 'vi. Innebär det att du jobbar där? I så fall undrar jag vilka nötter ni har i kundtjänst? Den ena svarar så och den andre svarar si.
Hur fan ska man veta vad som gäller. Känns som de tar in vilket elände som helst och sätter i kundtjänst. Men om du jobbar där. Var god och red ut detta tack.

Tror inte han jobbar där utan kopierade deras svar bara hit..

Du skriver 'vi. Innebär det att du jobbar där? I så fall undrar jag vilka nötter ni har i kundtjänst? Den ena svarar så och den andre svarar si.
Hur fan ska man veta vad som gäller. Känns som de tar in vilket elände som helst och sätter i kundtjänst. Men om du jobbar där. Var god och red ut detta tack.

Jag jobbar inte där kopierade bara vad han sa i chatten när jag frågade om dom kommer raportera till uc han sa nej. vill inte dra på mig en onödig kredit om det ska börjas dyka upp på uc. Men skönt att veta dom kommer inte göra det:)

Hmm...precis det jag skriver. Beror helt på vem man pratar med. Vem av dessa nötter pratar sanning?

Vilken ränta har betalkoll? kanske redan skrivits men..

Vilken ränta har betalkoll? kanske redan skrivits men..
Det är räntefritt upp till 55 dagar om du sedan betalar hela fakturan. Delbelopp som inte betalas är det 13.95% på samt en aviavgift på 35kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp