Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

MicroUC eller Full UC?!
Vad har du för inkomst?

MicroUC, antar jag. Var väldigt lite information dom fick ut. Inga andra Uc syntes, inga andra lån eller krediter, ingen typ anmärkningar som syntes. Bara min årsinkomst två år tillbaka, civilstånd samt mina personuppgifter samt folkbokföring Blev så förvånad. Min årsinkomst är 110 000:-

Gränsen brukar väl gå vid 120.000 så det kanske är därför?

Jag misstänker det. Det är bara synd att det sällan står vart gränser är på.

När får man fakturan från betalkoll ? jag betalade 2 st smslån förra månaden den 10e men har fortfarande inte fått nån faktura. Dessutom när jag frågade dem så fick jag till svar att jag inte finns med i deras system även fast jag betalat 2 st smslån genom deras app. Dem säger att min mailadress inte finns hos dem, även fast jag skrev från den mail jag har reggad i appen. Märkligt.

När får man fakturan från betalkoll ? jag betalade 2 st smslån förra månaden den 10e men har fortfarande inte fått nån faktura. Dessutom när jag frågade dem så fick jag till svar att jag inte finns med i deras system även fast jag betalat 2 st smslån genom deras app. Dem säger att min mailadress inte finns hos dem, även fast jag skrev från den mail jag har reggad i appen. Märkligt.

Du får fakturan mitten av månaden. Logga in på appen så ser du alla händelser eller kommande händelser som kommer dyka upp!

Provar i denna tråd med, hur är det microUC - Framgår skuldsaldo (historiskt) hos KFM där?

Har nyligen fått bet koll men bara 10 k i kredit, får avslag på alla belopp ja vill öka, hänt samma för andra eller är det så att de tar full uc om man vill öka betal koll?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp