Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll - numera full UC?

Hej,

Jag vill bara uppmana alla medlemmar som tänkt ansöka om Collectors betalkoll att vara vaksamma på att det eventuellt kan bli full uc.

Jag hade planer på att ansöka om betalkoll senare idag och enligt tre olika kundtjänstmedarbetare hos Collector görs tydligen en full uc.

Någon som har ansökt nyligen?

Och dessutom syns en ev kredit i UC:s register. Iofs sen tidigare men kan vara värt att påpeka ändå.

Min arbetskollega sökte detta igår, jag vet inte vad eller varför jag vill inte prata om honom med det men överhörde diskussionen och enligt honom togs ingen upplysning alls (jag misstänker det vara en mini-UC men något han inte reflekterade över)
Och dessutom syns en ev kredit i UC:s register. Iofs sen tidigare men kan vara värt att påpeka ändå.

Dem sa till mig för någon månad sedan att det var full med men var en mini som togs sen ändå

Påverkades din riskprognos överhuvudtaget?
Nej gjorde den inte. Men jag lovar ju inte att det inte bli en full nu! Men hade samma erfarenhet av vad kundtjänst sa men stämde inte i slutändan som sagt

jag sökte 50 k förra veckan mini uc för mig. Avslutade också krediten samtidigt ringde till collector så den inte fördärvar mitt betyg det var oki så länge jag delbetalar som vanligt.

jag sökte 50 k förra veckan mini uc för mig. Avslutade också krediten samtidigt ringde till collector så den inte fördärvar mitt betyg det var oki så länge jag delbetalar som vanligt.

Tack. Avslutade krediten och sedan delbetala, hur går det ihop? Då är den väl rimligen aktiv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp