Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll hur betalar dom mina fakturor?

Undrar hur det funkar med deras betalningar av fakturorna

fick en kredit av dom 20k tog en micro upplysning, fick det bekräftat i tele samt mail att krediten var klar.

Exempel jag la in en mobil faktura i appen 8 oktober med slutdatum fred 12 oktober fick notis att den betalas tisd 9, idag är det månd 15 och telenor saknar fortf betalningen skumt (ordinarie betalnings datum är inte fören slutet av månaden)

Menar dom att dom betalar den på det slutdatumet man väljer och sen + 2-3 dar? nån med erfarenhet? eller känner deras system av att ordinarie slut datum inte är fören slutet av oktober)

Får jag fråga när du gjorde ansökan för betalkoll? Tänkte på att de tog microUC som du skrev...

Undrar hur det funkar med deras betalningar av fakturorna

fick en kredit av dom 20k tog en micro upplysning, fick det bekräftat i tele samt mail att krediten var klar.

Exempel jag la in en mobil faktura i appen 8 oktober med slutdatum fred 12 oktober fick notis att den betalas tisd 9, idag är det månd 15 och telenor saknar fortf betalningen skumt (ordinarie betalnings datum är inte fören slutet av månaden)

Menar dom att dom betalar den på det slutdatumet man väljer och sen + 2-3 dar? nån med erfarenhet? eller känner deras system av att ordinarie slut datum inte är fören slutet av oktober)
La du slutdatum 12:e så betalade de säkerligen som de meddelat den 9:e. Jag har lagt slutdatum tidigare och det har alltid funkat.mskulle nog vilja påstå att det är Telenor som strular och är sega att kolla att betalningen kommit.

Hur får ni loss pengarna ifrån Betalkoll till era konton?

Så du tog kredit på 50.000 på credway.
Använde upp dessa 50.000 och sen betalade skulden till credway med pengar ifrån betalkoll och vips hade du 100.000?

Nej jag hade Credway sen innan och såklart redan maxad på 30...sen betalade jag Credway fakturan med valfritt belopp från BC...sen gjorde jag uttag från Credway som vanligt. Gratis och du kan ju amortera till Credway flera ggr i månan, inget måste att bara betala deras månatliga faktura.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp