Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector - ändra återbetalningstid

Hej,
När jag loggar in hos collector så finns möjlighet att ändra månadskostnad. När man ändrar så dyker ett nytt erbjudande upp. Något som gjort detta och vet om dom gör en ny kreditupplysning?

Hej,
När jag loggar in hos collector så finns möjlighet att ändra månadskostnad. När man ändrar så dyker ett nytt erbjudande upp. Något som gjort detta och vet om dom gör en ny kreditupplysning?

Vaddå? Om du ex sänker din månadskostnad ? Eller blir du erbjuden att höja lån ?

Nä det är bara för att förlänga återbetalningstiden på lånet.

Hej,
Jag har nyligen ändrat min månadskostnad till ett högre belopp.Det har inte tagits en uc på mig;).

Va det första gången du ändra? Om du har ändrat till lägre belopp tidigare?
Det var första gången jag ändrade tillbaka till min ursprungliga månadsbelopp .Hade en lång period med många lån att betala på och i samband med det så sänkte jag månadsbeloppet, med att dom förlängde min återbetalningstid.Så nu är jag i fas med månadsbeloppet igen:).

Hej,

Jag tog detta över telefonen pch förlängde med flera år för att minska månadskostnaden. Fick signera på nytt men ingen uc och har flutit på bra efter ändringen.

Hej,

Var exakt är detta på deras hemsida?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp