Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

claritz.com ett nytt lån?

Väldigt skeptiskt till att detta skulle vara Folkia... sidan är för amatörmässig... verkligen inte folkias stil... Luktar skumt.. Jämför kredit365 och folkia som är samma och bedöm själva...

Samma telefonnummer som till Folkia, så om man ringer undrar jag vad de svarar, någon kanske vill prova. Jag själv är spärrad hos Folkia så jag antar jag är spärrad här också.

ja och tidigare kunde jag läsa villkoren men får nu samma som du.jättedålig hemsida ser oseriös ut.

Verkligen inte folkia hur mer man kollar. Sen om de har lagt in nummret till folkias kundtjänst så är det ju väldigt mysko. Ska faktist höra med folkia...åtekrommer med svar.

Men de skriver ju inte telefonummret under kontaktsidan utan de är inbakat i frågor och svar sidan "vad är ett blancolån" Förmodligen har de bara kopierat folkias "frågor och svar" sida rakt upp och ner och sedan glömt att ta bort telefonnumret.

Som sagt, luktar inte så seriösa.

Vore kul om någon kunde meddela vad som händer om man provar att söka?

Har mailat dom igår men ej fått svar än.

Det är ingen seriös kreditgivare, förmodligen har de inget alls att göra med Folkia. Enligt lag ska de dessutom skriva ut det juridiska namnet på kreditgivaren med org.nr.
Och som någon påpekar kallar de sin produkt blancolån när det i själva verket rör sej om SMS-lån vilket är förvillande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp