- Meddelanden
- 245
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 157
Någon som ansökt om det? Svårt att få? Förutsättningar?
är dom svåra?det är SEB kort som är utgivare
Vad menas med svåra? Att dom bara beviljar i de fall där det finns godtagbar betalningsförmåga?är dom svåra?
Med svårt avses bedömning av exempelvis risktagande i uc-score. Vilket du förstår i frågeställningen och troligtvis med din erfarenhet men också utifrån dess marknad som hur Norweigen kontor exempelvis SEB skiljer sig i svårighetsgrad. Hoppas du förstår mitt förtydligande Lasseman. Så åter till frågan, har du något att tillföra till frågan Lasseman utifrån egen erfarenhet av Cirkel K eller inte? Tack på förhand!Vad menas med svåra? Att dom bara beviljar i de fall där det finns godtagbar betalningsförmåga?
Som moderator förutsätter jag samt förväntar jag mig att du bidrar med expertis och ett gott föredöme och besvarar frågorna som ställs, när du väljer att engagera och lägga din tid på detta. Så besvara gärna korrekt även med dina förutsättningar vid ansökningstillfället tack? Viktigt att man bidrar med värde i forumet och extra viktigt för dig som moderator att föregå med gott exempel. Utifrån mitt svar på tidigare inlägg ovan så förutsätter jag att ditt uc-score var av sämre karaktär utifrån hur den första frågeställningen var ställd, för vi vill inte ha moderatorer eller övriga här som bemöter frågor med negativ attityd eller en dålig kultur utan relevans till innehållsvärde. Ser fram emot att få fullständigt svar så att du bidrar med värde, som sagt är det extra viktigt som moderator Lasseman. Allt gott.Jag har haft kort där, det var lätt att få. Jag ansökte sen kom kortet.