Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Chanser till samlingslån?

Tjena! Tänkte bara höra med er vad ni tror mina chanser till ett samlingslån nu när årsinkomst uppdateras är.
Betalar idag hela min lön (19-21000) netto varje månad till mina skit lån (lägsta beloppet som går över alla)

Kommer att ha 8 FF på UC när årsinkomsten uppdateras på UC, kommer att ha en årsinkomst på 370.000 synligt från år 2020.

Syns ca 150.000:- i blanco på UC, 120.000 ligger på remember i farsans namn (jag är 21 år gammal)

Totala skuldbeloppet överstiger 350.000:-
Riskprognos i dagsläget på UC = 10%
Vad tros?

Knepig fråga, är pengarna till din far inkluderade i den totala skulden?
Du har tyvärr en hel del ff, när i tid ungefär är du nere på runt 4 st?

du är en schysst årsinkomst och inte någon större mängd lån, men just i ditt fall tror jag dina ff kommer att ställa till det för dig i dagsläget.

Du kan säkert få det samlat någonstans men då åker du troligen på en skyhög ränta som med största sannolikhet bara gör allting värre

så tänk dig för kompis

Knepig fråga, är pengarna till din far inkluderade i den totala skulden?
Du har tyvärr en hel del ff, när i tid ungefär är du nere på runt 4 st?

du är en schysst årsinkomst och inte någon större mängd lån, men just i ditt fall tror jag dina ff kommer att ställa till det för dig i dagsläget.

Du kan säkert få det samlat någonstans men då åker du troligen på en skyhög ränta som med största sannolikhet bara gör allting värre

så tänk dig för kompis
Skriver från kontot jag skapade.
Kommer inte ha under 4 förrens november. Så länge till klarar jag inte att hålla ut, exakt hela min lön går åt.

får jag med skyhöga räntor tar jag det ändå, sålänge de blir pengar över. I dagsläget händer det inget med mina skulder oavsett pga att jag nästan bara betalar ränta

ja. Skulden till pappa är inräknat i totala beloppet. Hade tänkt satsa på att söka om 250

Bara testa kanske hårt att säga det men du kanske inte har något att förlora på att söka

har du testat lån utanför UC
Dom som tar creditsafe eller bisnode

Årsinkomsten går från 200tkr till 370tkr. Kommer ju prova oavsett men hade vart skönt att höra att man har goda chanser så man orkar stå ut tills dess

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp