Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans till Samlingslån

Hej
Har chansen efter mkt om och men att få till ett Samlingslån då jag har en (stark) medlåntagare. Har tafflat till det å det grövsta senaste åren och dels dragit på mig skulder samt ett uselt UC, får /kan ej låna själv. Vilket ’alternativ’ är bäst att gå via, lendo/sambla eller privat aktör på en gång? Har fått ett preliminärt ’ja’ från Refino som de heter.

Gå via låneförmedlare, Lendo. Alternativt din hemmabank om du har en bra kontakt och helt okej förutsättningar, men som du beskriver det så är det ju inte så.

UCrisk? ffr? belånings%? Kan även vara bäst om medlåntagaren ansöker själv. Samma risk indirekt. Så får ni skriva avtal mellan er.

Hej
Har chansen efter mkt om och men att få till ett Samlingslån då jag har en (stark) medlåntagare. Har tafflat till det å det grövsta senaste åren och dels dragit på mig skulder samt ett uselt UC, får /kan ej låna själv. Vilket ’alternativ’ är bäst att gå via, lendo/sambla eller privat aktör på en gång? Har fått ett preliminärt ’ja’ från Refino som de heter.

Inget vidare trevligt för din medlåntagare om det går igenom eftersom det är du själv som tafflat till det i livet.

Jag skulle aldrig bli medlåntagare åt en sån. Troligen kommer du att göra om din repa och dra med dig medlåntagaren denna gång om det nu skulle gå igenom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp