Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Chans till samlingslån?

Ok, tack för alla svar så här långt. Vad har folk för erfarenheter av att sänka varje månads avbetalning? Bank norwegian och collector har den funktionen vet jag. Tror jag ska göra det nu. Går det att ringa till traditionella banker som SEB och be om en långsammare avbetalningstakt?

Testa gör en låneansökan via remember för å lösa norwegianlånet?

Remember verkar bevilja mycket från vad jag har läst här. Vill undvika att remember nekar bara och en ny UC tas som kan förstöra för samlingslån genom en låneförmedlare. Lendo har ju remember så då borde jag kunna söka genom Lendo iof.

Det du skrev om SEB lät inte bra, en ny UC vill man ju inte ta. Men ska kolla med dem.

Remember verkar bevilja mycket från vad jag har läst här. Vill undvika att remember nekar bara och en ny UC tas som kan förstöra för samlingslån genom en låneförmedlare. Lendo har ju remember så då borde jag kunna söka genom Lendo iof.

Det du skrev om SEB lät inte bra, en ny UC vill man ju inte ta. Men ska kolla med dem.

Ja jag fick mitt remember via lendo sen höjning på hemsidan

Ja men som sagt de kan ha ändrats, men återkom gärna va de sa :)

Sök ett lån för att lösa BN. Sen får du nog bita i det sura äpplet att börja amortera extra varje månad.

Låt oss veta hur det går.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp