Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Chans till samlingslån i augusti

Hej alla,

hoppas allt är väl

Tänkte kolla vad ni tror om mina chanser till samlingslån?

Inkomst 2019: 137,000
Underskott 2019: 75,000

Är fastanställd sedan februari i år och tjänar drygt 38,500 SEK i månaden och har lönespecar och dyl

Befintligt blanco: 340,000 SEK (totalt ett som skötts ordentligt)

Vill lösa in detta.

I övrigt har jag inga förfrågningar, inga anmärkningar och dyl

Vad tror ni om mina chanser?

Tack

Jag tror att det kan bli svårt då underskottet är väldigt högt i förhållande till en väldigt låg inkomst. Hur kommer det sig att du har så högt underskott när du bara har ett lån på 340k? Vad har du för ränta?

Hej alla,

hoppas allt är väl

Tänkte kolla vad ni tror om mina chanser till samlingslån?

Inkomst 2019: 137,000
Underskott 2019: 75,000

Är fastanställd sedan februari i år och tjänar drygt 38,500 SEK i månaden och har lönespecar och dyl

Befintligt blanco: 340,000 SEK (totalt ett som skötts ordentligt)

Vill lösa in detta.

I övrigt har jag inga förfrågningar, inga anmärkningar och dyl

Vad tror ni om mina chanser?

Tack

Vill du få ner räntan på ditt lån? Ett samlingslån är ju för att samla ihop flera olika lån men du har bara ett.

Om du har så pass bra lön, är det väl bättre att betala så mycket du kan fram tills nästa år då din nya lön syns på deklarationen, vilket borde förbättra dina chanser.

Jag undrar också vad frågan är här. Har du bara ett lån eller har du flera? Du skriver att du bara har ett lån, då kan du ju inte samla det. Om du vill veta vad dina chanser är att få ner räntan på ditt befintliga lån bör du rimligtvis skriva vad du har för ränta på det.

Jag gissar att lånet dom ska lösas är hos bank norwegian

Kommer du så långt att dom vill kolla specar bör du kunna få erbjudanden kring 7%

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp