Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans till lån

Jo klart du är säker :)
Då jag vill undvika onödig kreditupplysning ringde jag Remember bara för att höra hur de ser på utmätningsförsök då många ger avslag direkt. Vilket belopp sökte du på och blev beviljad? Var det via advisa du sökte ?
Sökte via Lendo 50k och trodde att jag skulle få napp från Bigbank men fick ett erbjudande från remember.Kunde utöka lånet till 90k och det tog jag.Dagen därpå ansökte jag om deras kort och blev beviljat 10k(dom tog mini upplysning på mig då).
I fredags ansökte jag om utökning av deras lån( man kan göra detta efter fyra månader) och fick erbjudande att utöka till 250k totalt.För hög ränta(15%) så tog inte detta.

Sökte via Lendo 50k och trodde att jag skulle få napp från Bigbank men fick ett erbjudande från remember.Kunde utöka lånet till 90k och det tog jag.Dagen därpå ansökte jag om deras kort och blev beviljat 10k(dom tog mini upplysning på mig då).
I fredags ansökte jag om utökning av deras lån( man kan göra detta efter fyra månader) och fick erbjudande att utöka till 250k totalt.För hög ränta(15%) så tog inte detta.
Sökte nu via advisa, också 50000 men fick avslag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp